For when we hope to achieve the unachievable.
For when we try to achieve love and the irony of hating...

Said as the band Kings of Leons:
I've been roaming around
Always looking down and all I see
Painted faces, build the faces I can't reach
You know that I can use somebody
You know that I can use somebody

Someone like you, and all you know, and how you speak
Countless lovers under cover of the street
You know that I can use somebody
You know that I can use somebody
Someone like you

Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep
Waging wars to shape the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice

Someone like me, somebody
Someone like you, somebody
Someone like you, somebody
Someone like you, somebody

I've been roaming around,
Always looking down at all I see.


Think about it and reflect!!!

0 comentários:

Postar um comentário

Eu, meus sonhos e minha realidade!

Eu, meus sonhos e minha realidade!
Melhor de minhas quartas no QUINTA CATEGORIA-MTV

Então diga...

♪ Minha lua seria você, se tu não vivesse em terra.
E nada vai fazer voltar o tempo que eu perdi tentando te falar que eu não consigo respirar com medo de chorar e ouvir você falar... Não. ♫

Um dos meus amores:

Um dos meus amores:
Vaquinha se tu fosse um ser vivo, teria dó de seus ouvidos!

Quem sou eu

Minha foto
Lia e escrevia blogs de cunho arquitetônico e pessoal. Aprecia ainda a boa música, os bons papos e algumas poucas boas companhias. "Escrever é, para mim, uma maneira adversa para a libertação da alma e dos pensares. Escrevamos então o que queremos deixar de nós!" Para entrar em contato: monique.rmp@hotmail.com

Arquivo:

Visitante nº

Seguidores: